سوله و خرپا
_

سوله و خرپا

❇️ سوله‌های فلزی با سقف شیب‌دار و قوسی:

سوله‌های فلزی سازه‌هایی هستند که با سقف شیب‌دار و قوسی طراحی شده‌اند و از متریال فولاد بهره می‌برند. این سازه‌ها انواع مختلفی دارند و تنوع در ساختار آن‌ها به تفاوت هدف و کاربری خاصی که دارند، بازمی‌گردد.

سوله‌ها به صورت تازه ساخت یا دست دوم به فروش می‌رسند و هرکدام از این اقسام، مزایا و معایب خود را دارند. برای ایجاد یک سوله مناسب و با کیفیت، معیارهای مختلفی در نظر گرفته می‌شود.

 

❇️ خرپا:

خرپا به سازه‌های فلزی مثلث شکل گفته می‌شود که اجزای آن بدون انحنا بوده و اتصال آن‌ها به صورت لولا انجام می‌شود. این سازه یکی از رایج‌ترین انواع سازه‌هایی است که در صنعت ساختمان‌سازی به کار می‌رود.

استفاده از تکنولوژی خرپا در ساخت سوله‌ها در حال حاضر به یکی از روش‌های متداول در ساخت این سازه‌ها تبدیل شده است و به بهره‌برداران از لحاظ مختلف کمک می‌کند. در سوله‌های خرپایی، خرپاها می‌توانند در سازه کامل قرار گیرند، که ممکن است هزینه را افزایش دهد. به عنوان مثال، اگر مقاطع توخالی برای اعضا استفاده شود، نسبت دهانه به عمق برای خرپاهای صاف معمولاً 15 تا 20 برای دهانه تا 100 متر است.

❇️ ملاک‌های انتخاب سوله:

انتخاب سوله بر اساس یک مجموعه از معیارهای متعدد انجام می‌شود که خود کارفرما می‌تواند تصمیم‌گیری را در مورد کدام یک از این معیارها را به عنوان ملاک‌های اصلی تصمیم‌گیری در امور مرتبط با سوله مورد نظر قرار دهد. ارائه مشاوره‌های فنی و کاربردی در زمینه پوشش سقف سوله و نوع متریال استفاده شده در سقف سوله، به صورت کاملاً حرفه‌ای توسط تیم متخصصین آروین پیشه انجام می‌شود.

 

❇️ آروین پیشه:

در مجموعه آروین پیشه، ما شما را در زمینه طراحی، ساخت، و حمل سوله، سازه‌های فلزی، و خرپا راهنمایی کرده و راه‌کارهای مناسب و مقرون به‌صرفه‌ای را به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای مشتریان گرامی ارائه می‌دهیم.

آروین پیشه با اعتماد به توانمندی خود در زمینه طراحی سازه‌های فلزی، خرپا و با بهره‌گیری از به‌روزترین نرم‌افزارهای طراحی و مدل‌سازی، توانسته است در صنعت ساخت سوله‌های فلزی با ارائه خدمات با کیفیت و تحقق اهداف عالی در حوزه ساخت و ساز، رضایت مشتریان عزیز را جلب نماید.